Wednesday, July 4, 2012

CoNFiUs,SaD,ANgRY,

sedih, rasa nak marah dengan diri sendiri, celaru dengan perkara yg banyak terjadi dalam hidup aku...
seriously I felt unhappy now...
Firstly aku dah kehilangan sesorg yg b'harga buat aku.. 
selalunya kalau da masalah aku akan cerita kat dia..
but now dah xbleh la...huhuhu nak menangis ja aku rasa..macam xbleh nak pikul suma ni...:(
 yang paling buat aku rasa serba salah sekarang ni, 
aku telah buat mistake yang telah melibatkan nama orang...
and aku akan betulkan suma ni, aku pun dah minta maaf dengan orang 2...
Orang 2 pn dh faham & maafkan aku,  problem nya skunk ada orang lain yang 
macam xpuas hati dengan aku...perli2 aku..pandang aku lain macam...
kalau x satisfied dgn aku mai la tegor, xyah la tengaok aku macam nak makan..huhuhu
 
Awat la aku so Stupid, macam mana aku boleh buat mistake ni..sepatutnya benda ni xboleh terjadi...
In work, if U do wrong!!! mmg salah kita la..bagi pi la alasan apa pun, ia tetap akan SALAH...
So what can I do now ialah betulkan kesilapan ni, berdoa & harap suma akan jadi OK..
Dan AKU tanggung la sendiri PADAHnya ok...

Entahlah, aku seriously dah rasa xsemangat nak kerja kat tempat aku ni...huhuhu
tambah plak aku dah macam kehilangan bez fren aku...huhuhu

SEdih Kan YADA_FIZA ni...


AAARRRRRRgGggggggggggggggHHHHHHHHHHHHHHHHHHH................


1 comment:

FUZY said...

awat cekkk??? ni mami duk ada...mai cerita kat mami..mami berlapang dada if u sudi nak sharing atau nak rasa ringan beban kepala otak sikit.... tak dak masalah yang xdapat di selesaikan...paling penting sod ba ro...sabar k